دلم شوره ی چیزیو میزنه...ی چیزی ک باید باشه ولی نیس .. ی گم شده!!

!!بازم خـط خـطی کردم این منـه لعنتـی
گاهی وختا ی چیزی گم میکنم! میگردم دنبالش . خعلی میگردم! پیداش نمیکنم! عصبی میشم..دیوونه میشم..کلافه میشم! بعد یهو وایمیستم...وایمیستم فکرمیکنم..فکر میکنم و باخودم میگم من اصن دنبال چی میگردم؟؟ ؟

نظرات شما عزیزان:

محمدشادمهر
ساعت19:27---30 خرداد 1392
راستی لینکتون میکنم نه به خاطر اینکه لیلنکم کنید به خاطر اینکه دوست دارم...البته با اجازه...
پاسخ: راحت باشید ... منم لینکتون میکنم


محمدشادمهر
ساعت18:47---30 خرداد 1392
راستش بعد گذشت این همه سال ناراحتی نتونسته بهم فشار بیاره ...گریه کردم ناراحت بودم اما هیچوقت ناامید نشدم...نمیخوام از خودم براتون بگم فقط میخوام اینو بدونی من به عنوان پسر ایرونی به دوست دختر اصلا فکر نمیکنم و دوست دارم بهترین باشم ..همه ی پسرا همش به فکر دخترن این یعنی وقت تلف کردن
والا من تا حالا پسر نبودم ک بفهمم پسرا بیشتر ب چی فکر میکنن ...ولی در کل مهم نیس ب چی فکر کنی مهم چ جوری فکر کردنه ...کسی ک بهنرین تفکرو در مورد همه چی داره بهترینه


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:


برچسب‌ها:
<-TagName->
+ تاریخ چهار شنبه 8 خرداد 1392برچسب:, ساعت 21:9 نویسنده باران |